poniedziałek, 13 stycznia 2014

MIYO LASH XTENSION MASCARA

 

 MIYO LASH XTENSION MASCARA

Od producenta:

Efekt mega wydłużenia !
Maskara wydłużająca rzęsy. Formuła została wzbogacona o 2 mm mikro-włókna, które powodują naturalne wydłużenie rzęs. Miękka i bardzo elastyczna szczoteczka, modeluje i oddziela rzęsy od nasady aż po same końcówki. Formuła kosmetyku została wzbogacona o składniki pielęgnujące. Produkt HIPOALERGICZNY.Testowana okulistycznie.

Kolor: Evil Black (czarny)
Hipoalergiczna: Testowana okulistycznie.
Pojemnośc: 10ml
Cena: 7,99

SKŁAD: AQUA,CI 77499, CERA ALBA, VP/VA COPOLYMER, STEARIC ACID, BUTYLENE GLYCOL, COPERNICIA CERIFERA CERA, GLYCERYL STEARATE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, POLYQUATERNIUM-7, NYLON-66, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, AMINOMETHYL PROPANOL,ETHYLHEXYLGLYCERIN, CETHYL ALCOHOL, CI 77266, HYDROXYETHYLCELLULOSE, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, HYDROLYZED KERATIN, ASCROBYL PALMITATE, CITRIC ACID, BIOTIN, SORBIC ACID, PENTASODIUM PENTETATE

 



Bez maskary


 

Pierwsza warstwa maskary


 

Druga warstwa maskary

  

Kilka słów o maskarze: 

Rewelacyjne opakowanie biało-czarne (wzór zebra)  już powala na kolana, zapach miodowy,szczoteczka ze sztucznego włosia. Tusz wydłuża rzęsy lecz je skleja trzeba bardzo delikatnie tuszować rzęsy, aby się nie posklejały. Trzeba trochę się nagimnastykować aby nie odbijały się na powiekach. Przed nałożeniem maskary używam odżywki do rzęs.  nie podrażnia oczu, nie uczula. Dla mnie  tusz za 7.99 jest dobry nie robi rewelacyjnego  WOW  ale co można chcieć za tusz za tak małą cenę.


Dostałam ta maskarę (biorąc udział w "Dyżurze Wizażysty" na FB MIYO)



2 komentarze:

  1. bardzo fajna maskara ja jednak uwielbiam mega pogrubione rzeski...wiec kilka warstw bym dołozyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten tusz -jestem zadowolona z niego,ładnie wydłuża rzęsy :)
    Zapraszam do mnie :* http://renia114.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń