środa, 22 stycznia 2014

PEELING DO RĄK - MANICURE IN 30 SEC SEA SALT PEELING

 

 

PEELING DO RĄK - MANICURE IN 30 SEC SEA SALT PEELING

Od producenta:

Rewolucyjny preparat pielęgnujący i wygładzający skórę dłoni już po pierwszym
zastosowaniu. Zawiera sól morską, odżywcze olejki z migdałów, orzeszków
macadamia, pestek winogron, ekstrakt z pestek brzoskwiń, jojoby oraz wit. E.

Sposób użycia:

Wstrząsnąć buteleczką aby składniki się wymieszały, nałożyć niewielką ilość
preparatu na dłonie, masować ręce przez 30 sekund, spłukać letnią wodą

Pojemność: 50 ml
Cena: 15.99












Dzisiaj wam przedstawiam recenzje o PEELING DO RĄK - MANICURE IN 30 SEC SEA SALT PEELING firmy Pierre Rene.
Piling jest gruboziarnisty z olejkiem o rewelacyjnym przepięknym zapachu który utrzymuje się bardzo długo na dłoniach.

 Dłonie nie mogą być bardzo wysuszone i poranione ponieważ bardzo nas będzie piekło i szczypało po wykonaniu pilingu.

Piling jest rewelacyjny polecam go każdemu dłonie są nawilżone miękkie delikatne o rewelacyjnym zapachu. Używam go dwa -trzy razy w tygodniu przeważnie wieczorami i jego zapach jeszcze czuje po przebudzeniu.



 Dostałam ten peeling (biorąc udział w "Dyżurze Wizażysty" na FB Pierre Rene)

 

2 komentarze:

  1. Też go mam i uwielbiam! Rzadko mam czas na dbanie o dłonie - czasem tylko stosuję krem (jak mi się przypomni), ale jak już chcę im poświęcić chwilę to sięgam właśnie po ten peeling. Jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz :) jestem bardzo zadowolona z peelingu moje ręce wyglądają dużo lepiej niż wcześniej.

      Usuń