poniedziałek, 3 lutego 2014

MASCARA LASH PRÈCISION




MASCARA LASH PRÈCISION




Od producenta:

Szykowny efekt!
Idealnie pogrubione i zalotnie podkręcone rzęsy.
Pogrubiająca mascara definiująca rzęsy krok po kroku!
Precyzyjna szczoteczka idealnie modeluje i rozdziela rzęsy.

Pojemność. 12 ml

Cena: 16.90






Mój ulubieniec w kategorii maskar:) 
Dostałam ja w ramach co poniedziałkowych spotkań z wizażystką Pierre Rene;

Opakowanie jest bardzo fikuśne czarno- złote z jeszcze bardziej zaskakującą szczoteczką czarno-różową, która u nasady jest grubsza a na górze cieniutka.
Intensywna czerń,konsystencja dość gęsta. Rewelacyjnie pogrubia, zalotnie podkręca rzęsy.
Maskara rewelacyjnie rozczesuje rzęsy podkreśla u nasady i unosi je do góry.

Jestem bardzo zadowolona z efektu jakie daje ta maskara: ) Rzęsy wyglądają rewelacyjnie.
Dwie warstwy wystarcza, aby rzęsy wyglądały bajecznie.

A oto moje efekty: 
Przepraszam za jakość zdjęć ciągle walczę z aparatem :)


Przed nałożeniem maskary:





Pierwsza warstwa:







  Druga warstwa:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz