poniedziałek, 3 lutego 2014

Zakupy w Biedronce

Moje zakupy w Biedronce 

Postanowiłam że wykorzystam moment i wrzucę parę fotek z moimi dzisiejszymi zakupami w Biedronce.
 Z najnowszej Walentynkowej gazetki a wiec zapraszam to oglądania:)

Moim pierwszym zakupem jest musująca kula do kąpieli  w środku kolczyki z naturalnymi perłami 

Od producenta:

Musująca kula do kąpieli Body Club zawierająca kolczyki z naturalnymi perłami.
Wyciągnij kulę z  folii ochronnej, następnie wrzuć ją do wanny z ciepłą wodą. Po rozpuszczeniu kuli pojawi się kapsułka z kolczykami. 
Uwaga: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Unikać kontaktu z oczami. W przypadku dostania się do oczu natychmiast przemyć letnia wodą. Do użytku zewnętrznego. Nie spożywać. Zawiera małe elementy.Mała cześć może zostać połknięta lub dostać się do dróg oddechowych. zalecany nadzór osoby dorosłej. Nie odpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.




Masa: 140 g
Ważność: 12 m
Cena 5.99 zł

Kula bardzo ładnie pachnie fioletowa jest o zapachu kwiatowym 

 



 A to druga kula niebieska, niestety ciężko mi powiedzieć co to za zapach. Pachnie jak morski odświeżać powietrza, mam nadzieje że chociaż w wanie będzie ładnie pachniała:)



A oto efekt kul w wanie :)






Kula rozpuściła się w minutkę więc bardzo szybko, zapach w wannie średni praktycznie nie czuć go.
Niestety ja jestem na NIE moja skóra po kąpieli była bardzo wysuszona.
Cena nie jest bardzo duża, więc kto ma ochotę niech wypróbuje.


 Następny zakup to płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu. 
Duża butelka 400 ml w cenie promocyjnej 7.99 zł
 Mój ulubieniec roku 2013-2014
Niestety już nie ma rewelacyjnego dzióbka z klik klik ale ja sobie przekręcę z pustej buteleczki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz